PDA

View Full Version : Zero Punctuation: COD4


Pages : [1] 2

ahheadlock
02-06-08, 08:14 PM
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation/2901-Zero-Punctuation-Call-of-Duty-4

and it gets the thumbs up

LORD-eX-Bu
02-06-08, 08:29 PM
good stuff :D

Destroy
02-06-08, 08:49 PM
Every time I watch his reviews I end up with a big ? in my mind. He talks a lot but doesn't really say much. Guess that's show biz.

SH64
02-06-08, 09:18 PM
Every time I watch his reviews I end up with a big ? in my mind. He talks a lot but doesn't really say much.
Despite that he has so many fans :headexplode:

he does try hardly to be funny , but he fails everytime IMO.

breathemetal
02-06-08, 09:44 PM
that guy is a retard

spirited1
02-06-08, 09:52 PM
SPIRE OF WINCHESTER CATHEDRAL IS THAT WAY ->

stncttr908
02-06-08, 10:09 PM
Always funny and frank if you ask me.

rage10
02-06-08, 10:21 PM
lol :headexplode:

bob saget
02-06-08, 10:26 PM
awesome
some of those jokes are great, so great.

Gnaddel
02-07-08, 02:14 AM
Funny, again!

jolle
02-07-08, 02:44 AM
Every time I watch his reviews I end up with a big ? in my mind. He talks a lot but doesn't really say much. Guess that's show biz.
I think he generally gets out the main things of the games, atleast those Ive played myself.
But this is more entertainment then acctual game reviews, and there are perhaps better and more in depth sources for that.

I love em tho, but it seems that the quality of his work is slipping a little for every new review.

methimpikehoses
02-07-08, 02:53 AM
teh funneh

K007
02-07-08, 03:21 AM
lol funny.

Shame he didn't cover multilayer side of it.

Fire in the hole x 1000...*sigh*

SLippe
02-07-08, 03:54 AM
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zeropunctuation/2901-Zero-Punctuation-Call-of-Duty-4

and it gets the thumbs up
Gawd that's annoying.

evox
02-07-08, 04:06 AM
Meh, CoD4 is lame :|

bob saget
02-07-08, 04:49 AM
omg, the crysis and GH3 ones are halarious :D

nutcrackr
02-07-08, 06:21 AM
he made more jokes about things not related to the game this time. I can't believe he found it enjoyable, thats the last zero punctuation review I watch.

ralinn
02-07-08, 08:47 AM
That was awesome as usual. :D

My god, why do most of you take what he says seriously?

nekrosoft13
02-07-08, 08:53 AM
his reviews are getting boring. same crap all the time.

give it few more months, and everyone will forget he even existed.

Madpistol
02-07-08, 09:28 AM
good review as usual. :)

Tr1cK
02-07-08, 09:34 AM
From the posts in this thread, I know it has to be the same retarded **** as always.

edit: Just watched the first minute and yep, still dumb.

stncttr908
02-07-08, 10:55 AM
his reviews are getting boring. same crap all the time.

give it few more months, and everyone will forget he even existed.
I personally still look forward to them every Wednesday just as much if not more than I ever have.

Destroy
02-07-08, 11:19 AM
his reviews are getting boring. same crap all the time.

give it few more months, and everyone will forget he even existed.


True but I give him lots of credit for being quite original and entertaining.

jolle
02-07-08, 12:07 PM
From the posts in this thread, I know it has to be the same retarded **** as always.

edit: Just watched the first minute and yep, still dumb.
Why do you expect it to change?
People like it for what it is..

K007
02-09-08, 06:53 PM
Dont like it..don't watch...for the rest of us..let us enjoy it.