PDA

View Full Version : GTX 280 for $399 / GTX 260 for $299


Pages : [1] 2

Maverickman
07-07-08, 11:00 AM
You may have already seen the GTX 280 going for $499 and the GTX 260 for $369 or even lower. I really think that the GTX 280 needs to go for $399 and the GTX 260 for $299. Nvidia could really take a bite out of AMD's HD 4870 sales with those prices, especially if a rebate is offered. Now we can see how much Nvidia has gouged its customers. I don't think the GTX 280 will get to $399 as the GPU and boards just cost too much to manufacture. AMD has really stepped up and helped the consumer.

methimpikehoses
07-07-08, 11:09 AM
:headexplode:

v3rninater
07-07-08, 11:21 AM
I'm not looking for a grfx card but since you fuggin decieved me by the thread title, I would totally buy a 280 for $399.

mojoman0
07-07-08, 11:22 AM
crap you got my hopes up

azanon
07-07-08, 02:45 PM
The GTX 260 already is $299. I saw where Newegg was selling a MSI GTX 260 for $299 (straight, no rebate involved) and you could have paid that this past Friday-Saturday, but last I looked, they are out of stock of them (but still have this price showing).

Destroy
07-07-08, 02:48 PM
Yeah, change thread title for craps sake. I was ready to buy when I saw this.

G-Man
07-07-08, 03:47 PM
hahha yeah i'll get a GTX 280 if it was $399.99 :) $499.99 is still a little high

lduguay
07-07-08, 04:24 PM
crap you got my hose up

Fixed :)

Maverickman
07-07-08, 04:34 PM
Hey, this thread may be prophetic! Before long, I expect these to be the prices for both cards. Once the HD 4870 X2 launches, Nvidia will have no choice but to lower the price of its flagship card. Since the HD 4870 wins against the GTX 260 in most benchmarks, Nvidia will probably have to lower its prices on that card. Stay tuned!!!


THANK YOU AMD/ATI!!!!!!!!!!!!

Drax
07-07-08, 06:44 PM
And here I thought I was about to buy something.

Ambrose
07-07-08, 06:47 PM
I said to myself upon opening this thread "bullsh*t" and I was right :(

Tho Jo Smale
07-07-08, 06:54 PM
I saw this thread a just about Sh*t my pants.....alas, it's all just a lie.



JC

Bman212121
07-07-08, 06:55 PM
Yeah, change thread title for craps sake. I was ready to buy when I saw this.

+1

K007
07-08-08, 05:21 AM
wtf...i saw this thread..and i was like woah...awesome way to go nvidia...then i got a huge pile of **** thrown in my face...

Bman212121
07-08-08, 09:28 AM
Maybe you should stop reading the forums when Gib is over then. (nana2)

Badboy_12345
07-08-08, 09:30 AM
The thread title is soooo wrong :thumbdwn:

I was just what? woah and then I saw that it was all a big lie

mojoman0
07-09-08, 12:22 AM
GTX 260 is now 299 after rebate at the egg!


http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814130370

Maverickman
07-10-08, 07:31 PM
The title of this thread may be accurate very soon. Look at the GTX 260 price above.

methimpikehoses
07-10-08, 10:32 PM
But it's still a ****ing lie.

bagman
07-10-08, 10:48 PM
wtf...i saw this thread..and i was like woah...awesome way to go nvidia...then i got a huge pile of **** thrown in my face...

K007.....I have almost the same setup as yourself, except I have a Intel E8500.

About to upgrade from the 7950GX2 to a GTX260.
I seem to recall reading a thread where you were upgrading to a new card yourself.
Made a decision as yet ??

cheers

MikeC
07-11-08, 07:38 AM
The title of this thread may be accurate very soon. Look at the GTX 260 price above.

And below (nana2)

PNY GeForce GTX 260 for $299 at TigerDirect (no rebate either):

http://nvnews.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=76743776/search=geforce%20gtx%20260/st=product/sv=title

K007
07-11-08, 07:51 AM
K007.....I have almost the same setup as yourself, except I have a Intel E8500.

About to upgrade from the 7950GX2 to a GTX260.
I seem to recall reading a thread where you were upgrading to a new card yourself.
Made a decision as yet ??

cheers

Yes. 4870 from Gigabyte for 375AUD. Picking up on Tuesday, so the price might drop a bit by then which is good since i pay what eva it is ><

CaptNKILL
07-11-08, 12:48 PM
And below (nana2)

PNY GeForce GTX 260 for $299 at TigerDirect (no rebate either):

http://nvnews.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=76743776/search=geforce%20gtx%20260/st=product/sv=title

SPAM!!


*BANNED*


:captnkill:

methimpikehoses
07-11-08, 12:51 PM
Now only half of the thread title is completely misleading. :|

Maverickman
07-11-08, 05:51 PM
Soon the other half will be true, thanks to AMD!