PDA

View Full Version : Bearclaws New Rig - 2010!!!!!!!11


Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Bearclaw
01-03-09, 02:39 PM
Hey guys. So, it's time for upgrade. I plan on going with the q6600 right now just because it is cheaper and I don't need an intense machine. I don't game that much. Just simple stuff. So, first few questions.

What do you guys think of this case:
http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=3433317&CatId=1520

SPECS:

Q6600
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16819115017

BIOSTAR TForce P45
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16813138127

G.SKILL 4GB (2 x 2GB)
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820231112

Evga 8800GTX (Already Purchased)

What do you guys think?

Also note, that clear Ultra case is unavailable now, haha. I should have grabbed it.

methimpikehoses
01-03-09, 02:43 PM
Looks cool, and that's one heck of a discount. :)

You could get a nice Lian Li for that price though...

Bearclaw
01-03-09, 02:48 PM
Looks cool, and that's one heck of a discount. :)

You could get a nice Lian Li for that price though...

Ya, I saw it at the store last night and it looks amazing. It is a clear case without the crappy acryllic **** that those those other cases are. One thing I miss is the easy snap-in DVD/CD locks and HD locks. I just built a computer for a guy and they were great to work with. It's simple things like that, that Ultra misses out on. :o We'll see. Still have to think about this.

If I do get it, I want to get it soon before the discount is done, or they are out of stock.

nekrosoft13
01-03-09, 03:45 PM
i would go for lian-li

Bearclaw
01-03-09, 03:48 PM
i would go for lian-li

What cases in paticular?

crainger
01-03-09, 04:34 PM
Get this one.

http://img246.imageshack.us/img246/3504/66fansonadesktoppccasemoo7.jpg (http://imageshack.us)
http://img246.imageshack.us/img246/66fansonadesktoppccasemoo7.jpg/1/w400.png (http://g.imageshack.us/img246/66fansonadesktoppccasemoo7.jpg/1/)

bacon12
01-03-09, 04:37 PM
Gonna be getting this one next week. Looks like a god case for the money.
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16811167001&nm_mc=OTC-Froogle&cm_mmc=OTC-Froogle-_-Cases+(Computer+Cases+-+ATX+Form)-_-TUNIQ-_-11167001

breathemetal
01-03-09, 05:00 PM
Meh id go with Liani Li or Silverstone for QUALITY cases.

methimpikehoses
01-03-09, 05:17 PM
What cases in paticular?

There's a ton of them at newegg discounted.

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16811112099
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16811112164
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16811112024

Bearclaw
01-03-09, 05:24 PM
Eh, I have a Lian Li now. The top one Meth posted - only with a window. I think it's big, bulky, not anything memorable, feature wise, that would make me buy another. It has a removeable mobo tray, which I love, but nothing else.

methimpikehoses
01-03-09, 05:30 PM
LOL, you already have one. Nub.

Bearclaw
01-03-09, 05:50 PM
LOL, you already have one. Nub.

You're not helping, smartass. Unless it is science related/Bearclaws New PC related, GTFO.

methimpikehoses
01-03-09, 05:53 PM
I like my TJ09. :bash:

grey_1
01-03-09, 06:11 PM
I like my TJ09. :bash:

It do look nice.

mullet
01-03-09, 06:15 PM
LOL, you already have one. Nub.

+1 Rofl, hahaha I love you clawbear.

Bearclaw
01-03-09, 06:54 PM
:eek2: Yes, I already have one, so?

Drolfrawd
01-03-09, 07:06 PM
So are you, building one on top of the other sort of lego style :D

ViN86
01-03-09, 07:32 PM
It do look nice.

Yes, it do.

:bleh:









:lol:

jcrox
01-03-09, 07:45 PM
So are you, building one on top of the other sort of lego style :D

You gotta problem with legos? :wtf:

crainger
01-03-09, 11:52 PM
Lego. Don't need the 's' when pluralising.

jcrox
01-04-09, 12:56 AM
..but there are lots of legos

mullet
01-04-09, 07:36 AM
HAHA here we go again.

Drolfrawd
01-04-09, 01:45 PM
Your Legos are for walking on , and your lego is for building Bearfails new rigg. Perhaps he could get a stacker :D

http://liewcf.com/blog/wp-images/lego_casing.jpg

bob saget
01-04-09, 05:48 PM
lawlz

Bearclaw
01-05-09, 07:21 AM
SPECS:

Q6600
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16819115017

BIOSTAR TForce P45
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16813138127

G.SKILL 4GB (2 x 2GB)
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820231112

Evga 8800GTX (Already Purchased)

What do you guys think?

Also note, that clear Ultra case is unavailable now, haha. I should have grabbed it.