PDA

View Full Version : Borderlands


Pages : [1] 2 3 4 5

ATi
10-15-09, 04:54 AM
is this game gonna be a good PC game?my friend got this game today on PS3 he said its "sweet"I also ask him if its better than fallout3 and what does he rate it from 1 to 10 and he said "11 this is what fallout should have been"

NarcissistZero
10-15-09, 07:41 AM
I think it looks great, but it is NOT what Fallout should have been at all. This game is not realy an RPG, just an open-world shooter with some RPG elements.

Here is a long walkthrough video: http://www.giantbomb.com/quick-look-borderlands/17-1498/

ATi
10-15-09, 08:24 AM
cool walkthrough video the 360 has bad FPS lag when he is killing the crab worms I hope I don't get any FPS lag with my PC

|MaguS|
10-15-09, 09:10 AM
I have my copy reserved...

LordJuanlo
10-15-09, 10:18 AM
I preordered it on Steam, concept looks really cool, and it looked fun on the videos

Ninjaman09
10-15-09, 10:24 AM
I'm keeping my eye on it. Kinda pisses me off the PC version comes a week late, but it is good that I'll get a chance to see some reviews before I pay for it at least. :)

Really hoping it works well with Steam and doesn't have consolitis.

jolle
10-15-09, 11:15 AM
this is what fallout should have been"
He must not have played the Fallout games then.

arioch21
10-15-09, 11:23 AM
cant wait for this one :) Oct/Nov are busy months for gaming so far. :p

Retrolock
10-15-09, 12:04 PM
I'm gonna be part of a four pack tomorrow on Steam...

And yeah, I agree, oct nov is just like an orgy of games for PC gamers. Man, I'm even thinking of getting Dragon Age, but I must resist. Borderlands, L4D2 and MW2 will take too much of my wasted life.

Destroy
10-15-09, 12:11 PM
is this game gonna be a good PC game?my friend got this game today on PS3 he said its "sweet"I also ask him if its better than fallout3 and what does he rate it from 1 to 10 and he said "11 this is what fallout should have been"


How did he manage that? Is it out in other countries already?

Ninjaman09
10-15-09, 12:35 PM
Finished watching the preview on Giantbomb, hmm I think I'm already sold on this one.

|MaguS|
10-15-09, 12:35 PM
How did he manage that? Is it out in other countries already?

Think the game released on consoles this week.

Mr. Hunt
10-15-09, 12:51 PM
Think the game released on consoles this week.

Nope. But I am reading a lot of reports of stores breaking street date. I can't wait for next week... this game looks like it should be very fun. Still can't decide who I am going to play as. I know it won't be Brick or whatever, and I feel the soldier is going to be overplayed.. but I still can't decide :(.

v3rninater
10-15-09, 08:57 PM
No question about it, this game will be bought by my friend, bros and me for sure. It's gonna be way fun to group up and also help out and have fun!!(nana2)

arioch21
10-15-09, 09:05 PM
Borderlands "Zombie Island of Dr. Ned" (http://www.giantbomb.com/news/borderlands-zombie-island-of-dr-ned-dlc-announced/1732/) first dlc already announced.

http://media.giantbomb.com/uploads/0/30/1171725-zombie_island_3_super.jpg

ATi
10-15-09, 11:58 PM
He must not have played the Fallout games then.

yeah in the video it looks nothing like fallout3 I don't he played a fallout before...looks fun

is the DLC also coming to PC?

Ninjaman09
10-16-09, 09:36 AM
is the DLC also coming to PC?

Yep.

NarcissistZero
10-16-09, 10:23 AM
One wonders how, as it is not a GFWL or Steamwork game.

LordJuanlo
10-16-09, 10:34 AM
If I'm not wrong, Steam offers the possibility to release DLC even for retail, non-Steam games

NarcissistZero
10-16-09, 11:38 AM
If I'm not wrong, Steam offers the possibility to release DLC even for retail, non-Steam games

Does it? I was not aware. I know the Farcry 2 DLC is for the Steam version only.

In that case, cool beans... I had nightmares of buying it on some 2k.com shop.

CaptNKILL
10-17-09, 12:53 AM
I think it looks great, but it is NOT what Fallout should have been at all. This game is not realy an RPG, just an open-world shooter with some RPG elements.

Here is a long walkthrough video: http://www.giantbomb.com/quick-look-borderlands/17-1498/

That was pretty cool.

I'll pick this up if the initial reviews are good.

Mr. Hunt
10-17-09, 12:54 AM
Xbox 360 version being streamed (http://www.justin.tv/brandon505)

The guy playing is pretty annoying, but the game looks like fun and it looks like getting loot will be addicting lol.

Was going to go to the launch party thing tomorrow in Dallas, but I didn't RSVP in time :(.

ATi
10-17-09, 01:27 AM
The guy playing is pretty annoying
+1:p

Destroy
10-17-09, 08:30 AM
Gameplay looks rather average at best. Reminds me of a cartoon, less deep Fallout3. Besides the graphics style, what exactly is there interesting in this game? Bazillion guns that all end up doing things we've seen in games before. :thumbdwn: This game does not impress and will need a great demo to convince me otherwise.

|MaguS|
10-17-09, 08:37 AM
Gameplay looks rather average at best. Reminds me of a cartoon, less deep Fallout3. Besides the graphics style, what exactly is there interesting in this game? Bazillion guns that all end up doing things we've seen in games before. :thumbdwn: This game does not impress and will need a great demo to convince me otherwise.

It's a post-apocalyptic Diablo game in the first person... to compare it to Fallout 3 is stupid.