PDA

View Full Version : Seagate CEO gives good reason why you should invest in HDDs


msxyz
12-02-06, 01:39 AM
(...)Let's face it, we're not changing the world. We're building a product that helps people buy more crap - and watch porn.

ROFL :D

Bearclaw
12-02-06, 03:06 AM
LOL

ViN86
12-02-06, 09:18 AM
hahahaha

Roadhog
12-02-06, 09:49 AM
rofl! did he really say that? lol

Mr_LoL
12-02-06, 10:23 AM
Hes correct. I hate deleting porn because I am running low on hard disk space. It sucks.

AthlonXP1800
12-02-06, 10:43 AM
:lol: Yeah that why I got bigger 250gb hard drive.

I think Seagate should be rebrand as... Sexgate. :)

msxyz
12-03-06, 05:25 AM
You've to admit that kind of attitude is rare in a CEO and it's very refreshing.

I wish more people in the IT could be like him.

CaptNKILL
12-03-06, 06:01 AM
Where did it come from? I see no link. :p

Thats funny though.

Makes me think I'm the only person that doesn't have gigs of pr0n on their computer. :p

hirantha
12-03-06, 08:41 AM
yeah cant believe until i see a link.

hirantha
12-03-06, 08:45 AM
why cant we stream porn over the net rather than saving to your HD.. save sapce and save getting cought by your wife or in my case, mom :D

HeavyH20
12-03-06, 08:55 AM
Well, he was taken out of context, but his point is still valid. Seagate is in the storage business, and anything that drives that demand is the demand they work hard to fulfill.

Again, we find irresponsible journalists creating news instead of simply reporting it.

msxyz
12-03-06, 09:21 AM
http://money.cnn.com/2006/11/30/magazines/fortune/obrienseagate.fortune/index.htm?postversion=2006113015

For all you non-believers :p The interview appeared on Fortune.

HeavyH20
12-03-06, 10:07 AM
Yep, that's the article where the the conversation was taken out of context. Anything for a headline.

npras42
12-03-06, 11:25 AM
I read the article on Dailytech, so I am sure there is a link to the source there.

Marvel_us
12-03-06, 11:32 AM
I've read this somewhere before as well. I thought it was hilarious.