PDA

View Full Version : My basket :D


SOAD
09-16-07, 05:38 PM
Ive got a desire to spend money and have thus come up with this basket :D


Anything I should change?

http://i205.photobucket.com/albums/bb31/l33t-krew/shoppingbaskey.jpg

I want the ram because some games are taking all my 2gb up :(

I want another 500gb because I have run out of space on my other ones.

I want the HDDs laptop because I need them lol

The HR-03 because.......well you get it

The Xbox HD dvd for.............films :headexplode:
The Bluray for films
The quad core for future proof

The fans because they are useful.


Are there any that have better makes etc

cheers

PaiN
09-16-07, 06:02 PM
450watt PSU to run a quad core and GTX???? and a generic 450 at that

grey_1
09-16-07, 06:03 PM
450watt PSU to run a quad core and GTX????
What he said.

Q
09-16-07, 06:05 PM
What they said.

|MaguS|
09-16-07, 06:15 PM
Why get a normal 80GB Drive? Why not a raptor? Also those 120mm fans are going to suck... I never heard of the brand and being a 4 pack I dout the quality will be there. Laptop to Desktop adapter cable?

LED Fans are lame and crappy about 98% of the time.

and whats up with the generic 450w PSU?

crainger
09-16-07, 06:21 PM
Few years ago I came home with a bundle pack of 120mm LED fans. I was so proud to find such a bargain locally. I was going to mod my aging Beige Box :o

Loudest fans I've ever heard! Luckily at 5 volt they were pretty quiet, but the LEDs dimmed so much there was no point.

IF you NEED LED fans, go with Antec, they have inbuilt speed controls which don't dim the LEDs.

SOAD
09-17-07, 11:37 AM
whoops need to clear a few things up ;)


The psu is for an old crappy rig. (P4 @ 4.7ghz, 2gb DDR2, X300)
im getting the fans because they are cheaper than a movie rental and may come in useful...

the 2x80gb hdd are Laptop hdds ;) As far as I know there arnt any 2.5" ide raptor HDD ;)

Ive got a new thing to add though :D

http://www.ebuyer.com/UK/product/126879

http://images.anandtech.com/reviews/cases/antec/p182se/an-ex1.jpg

http://images.anandtech.com/reviews/cases/antec/p182se/an-ex3.jpg

http://images.anandtech.com/reviews/cases/antec/p182se/thumbs/an-ex2.jpg


OMG! So nice :D. Im going to give my NZXT Lexa to my sister as a uni present ::D (thats who the p4 pc is for. Should be fast enough for films, internet, msn etc)

nekrosoft13
09-17-07, 12:10 PM
i want thoat pioneer drive!!, oh and hd-dvd too!!

SOAD
09-17-07, 12:20 PM
i want thoat pioneer drive!!, oh and hd-dvd too!!

^^ ill let you have a sniff :p


:D

XDanger
09-17-07, 02:03 PM
Ooh pricedrop on the p182, nice:D ,

I got my p180 from eBuyer but its got the water grommets and the cable management holes, Only thing its missing apart from the snazzy japanese metal is a HD FPA

SOAD
09-17-07, 05:15 PM
okay sticking time ^^

just about to order, but have got cold feet about the HDD.

Should I get:

http://www.ebuyer.com/customer/products/index.html?rb=0&action=c2hvd19wcm9kdWN0X3Jldmlld3M=&product_uid=130454
(Samsung SpinPoint HD501LJ 500GB SATAII Hard Drive 16MB Cache)

http://www.ebuyer.com/UK/product/113428
([Seagate ST3500630AS 500GB)

http://www.ebuyer.com/UK/product/124228
[Western Digital WD5000AAKS 500GB SATA II 7200RPM 16MB Cache


cheers

nekrosoft13
09-17-07, 06:23 PM
^^ ill let you have a sniff :p


:D

gonna break into your house and steal them (lee63)

SOAD
09-17-07, 06:27 PM
gonna break into your house and steal them (lee63)

your more than welcome :p

:D


thats is you can find me in rural kerry in the rep of ireland :p

nekrosoft13
09-17-07, 06:31 PM
i'm watching you now, planning my attack plan

SOAD
09-17-07, 06:35 PM
*plays damsel in distress*















:wtf:

nekrosoft13
09-17-07, 06:57 PM
haha

SOAD
09-18-07, 12:09 PM
NOW im pissed off :thumbsdown:

My dad has put his foot down :( (even though its my money)

He says its a total waste go buy both HD-DVD & Blu-Ray. He told me to choose, saying I might as well spend the money saved on DVD's.

So the most asked question: HD-DVD or Blu-ray.

XDanger
09-18-07, 11:21 PM
Depends which company makes the best movies
I notice Transformers for instance is 10 extra rrp on HD, same would go the other way around I guess.

I think BD has the better quality picture and I'd choose that for storage

Price is the same either way as you'll need software to play HD-DVD