Go Back   nV News Forums > Software Forums > Gaming Central

Newegg Daily Deals

Reply
 
Thread Tools
Old 06-17-09, 07:16 PM   #61
|MaguS|
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

Yeah but you collect Naruto Cards... far worse offense in my book.
  Reply With Quote
Old 06-17-09, 07:25 PM   #62
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

I think he also owns 2 version of World at War? WTF?
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Old 06-17-09, 07:29 PM   #63
Atomizer
Registered User
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 379
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

Quote:
Originally Posted by Mr. Hunt View Post
I think he also owns 2 version of World at War? WTF?
Nah, the collectors edition simply comes with that package inside, I just dont have it inside the CE box atm :P


Quote:
Originally Posted by |MaguS| View Post
Yeah but you collect Naruto Cards... far worse offense in my book. :P
Nah, I just bought a pack I saw, thats all I own :P
Atomizer is offline   Reply With Quote
Old 06-17-09, 07:31 PM   #64
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

Ah ok lol. Was wondering. Just saw them in 2 different locations.
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Old 06-17-09, 07:36 PM   #65
|MaguS|
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

One looks like an X360 version (the white top with the circle).
  Reply With Quote
Old 06-17-09, 07:43 PM   #66
JohnDio
Registered User
 
JohnDio's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,026
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

Quote:
Originally Posted by Atomizer View Post
Loving the Godzilla miniature you've got there
JohnDio is offline   Reply With Quote
Old 06-17-09, 07:44 PM   #67
Atomizer
Registered User
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 379
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

Quote:
Originally Posted by |MaguS| View Post
One looks like an X360 version (the white top with the circle).
Xbox has a green circle doesnt it? If you look at fallout 3 above it, and hellgate to the right they all share the same games for windows design

Quote:
Originally Posted by JohnDio View Post
Loving the Godzilla miniature you've got there
Yeah, that was actually a present from my brother from his trip to Japan
Atomizer is offline   Reply With Quote
Old 06-17-09, 11:51 PM   #68
jAkUp
eat. sleep. overclock.
 
jAkUp's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: Chino, California
Posts: 17,744
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

This game is great







__________________
965xe || evga x58 classified || 3x evga gtx 480 || 6gb g.skill || win7 x64
jAkUp is offline   Reply With Quote

Old 06-18-09, 12:48 AM   #69
pakotlar
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

Quote:
Originally Posted by |MaguS| View Post
I honestly don't care, you are still a pirate since you mentioned and admitted to downloading console games. Theres no reason to believe you wouldn't download PC Games either...
do you really care?
  Reply With Quote
Old 06-18-09, 02:43 AM   #70
LordJuanlo
Widescreen rules
 
LordJuanlo's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Spain
Posts: 2,184
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

BTW if anybody got both a PS3 and a 360 better forget Sony version, it looks like the game will output a ridiculous 960x540 resolution on the PS3, vs 1280x720 on the 360.

PS3 version must look really good on a full 1080p HDTV... lol
__________________
Core i7 920 / Noctua NH-U12P SE1366
Gigabyte EX58-Extreme / 6 Gb OCZ PC3-12800 Platinum
1 x Intel X-25M G2 80 Gb / 3 x Seagate 1 Tb (RAID5)
ATI 5870 (Graphics) + GeForce 9600GT (PhysX) on Samsung SM244T 1920x1200
LG GGW-H20L BluRay & HD-DVD / Logitech Z-5500 5.1 DTS / Westone 3 Earphones
Asus Xonar D2 / 360 Elite Wireless Controller / Gigabyte Odin GT 800W
Windows 7 x64
(also a 360 and a PSP )
LordJuanlo is offline   Reply With Quote
Old 06-18-09, 03:26 AM   #71
wysiwyg
Registered User
 
wysiwyg's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: London, England
Posts: 2,991
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

lets get back to the topic of the game not the other subjects

great looking shots jAkUp, makes me look forward to this game even more
wysiwyg is offline   Reply With Quote
Old 06-18-09, 03:35 AM   #72
Atomizer
Registered User
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 379
Default Re: Ghostbuster PC vs. Console

Quote:
Originally Posted by LordJuanlo View Post
BTW if anybody got both a PS3 and a 360 better forget Sony version, it looks like the game will output a ridiculous 960x540 resolution on the PS3, vs 1280x720 on the 360.

PS3 version must look really good on a full 1080p HDTV... lol
Yeah I saw that in the head to head article, the textures, lighting and resolution of the PS3 version is worse then the xbox360 version, not that any of that matters, since its also on PC and PC > console
Atomizer is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
UEFI+Nvidia - NVRM: Your system is not currently configured to drive a VGA console... interzoneuk NVIDIA Linux 0 06-26-12 04:51 AM
BUG 302.17 - can not access TTY console legluondunet NVIDIA Linux 9 06-24-12 05:16 PM
Console Killers News Archived News Items 0 06-11-12 10:10 PM
how to boot SuSe 8.0 to console? chrisr NVIDIA Linux 8 08-19-02 09:08 PM
Splash Screen then back to console jsc230 NVIDIA Linux 1 08-17-02 01:54 PM

All times are GMT -5. The time now is 06:56 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 1998 - 2014, nV News.