Go Back   nV News Forums > Software Forums > Gaming Central > Crysis

Newegg Daily Deals

Reply
 
Thread Tools
Old 10-25-07, 03:52 AM   #133
wysiwyg
Registered User
 
wysiwyg's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: London, England
Posts: 2,991
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

Quote:
Originally Posted by Revs
On the Crysis demo site it says;

'Crysis single player demo will be released worldwide for download in...'

So I guess it won't be a 9AM unlock, it'll be a 9AM download. There'll be THOUSANDS of people trying to DL this the second that counter gets to 0:00:00. I'm not expecting to be able to play this for at least a few hours after the release.

I can't play it 'til I get home at 6PM anyhow
i have tomorrow off :P

nah nah nahhh nah anh

wysiwyg is offline   Reply With Quote
Old 10-25-07, 04:31 AM   #134
[EOCF] Tim
Registered User
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 641
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

Quote:
Originally Posted by BioHazZarD
This will hit torrents trust me this has to be the best demo of the year.
Indeed guys, expect loads of sites to be absolutely hammered to bits, but get a good torrent, and bam uber speeds.
[EOCF] Tim is offline   Reply With Quote
Old 10-25-07, 05:04 AM   #135
Revs
Registered User
 
Join Date: May 2007
Location: UK
Posts: 6,365
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

Quote:
Originally Posted by wysiwyg
i have tomorrow off :P

nah nah nahhh nah anh

lol, I hope it takes you ALL DAY to download it, haa haaaa!

Only joking, that would be mean. I'm gonna try n get tomorrow aft. off. It is Crysis after all. Hmm, I wonder my boss will understand
Revs is offline   Reply With Quote
Old 10-25-07, 05:20 AM   #136
billos
Registered User
 
billos's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 99
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

Sorry if it has already been asked but does someone know at which exact time the demo will be made available ? .

As for many , i've seen October 26th 09AM but GMT/PST ??

Thx !
__________________
Core2duo E6600 @3.0GHz, 2go DDR26400 5-5-5-15
Asus P5W-DH Deluxe
Albatron 8800gtx @576/900
WD Raptor 74go 10000tps
Antec P180
billos is offline   Reply With Quote
Old 10-25-07, 05:55 AM   #137
Dragunov
Mister Anderson ... !!!
 
Dragunov's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Location: Belgium
Posts: 1,785
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

9AM GMT+1
__________________
- Intel Core 2 Duo E6600 + Zalman 9700 LED
- MSI P6N (Nvidia 680i chipset), BIOS: P33
- 2GB DDR2 ram Corsair Dominator 1066Mhz
- MSI Geforce 8800GTS 640MB
- Creative X-Fi Elite Pro
- Seagate 320GB 7200/10
- WD Caviar 750GB
- Logitech MX-518
- Windows 7 Ultimate 64-bit NL

3D mark 05: 13321

3D Mark 06: 8065
Dragunov is offline   Reply With Quote
Old 10-25-07, 05:57 AM   #138
[EOCF] Tim
Registered User
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 641
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

Quote:
Originally Posted by Dragunov
9AM GMT+1
Yea, they are in Germany, so I'd say it makes sense.
[EOCF] Tim is offline   Reply With Quote
Old 10-25-07, 06:02 AM   #139
Dragunov
Mister Anderson ... !!!
 
Dragunov's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Location: Belgium
Posts: 1,785
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

Just calculated the countdown time, and I see it's 9AM here in the morning and I live in Belgium
__________________
- Intel Core 2 Duo E6600 + Zalman 9700 LED
- MSI P6N (Nvidia 680i chipset), BIOS: P33
- 2GB DDR2 ram Corsair Dominator 1066Mhz
- MSI Geforce 8800GTS 640MB
- Creative X-Fi Elite Pro
- Seagate 320GB 7200/10
- WD Caviar 750GB
- Logitech MX-518
- Windows 7 Ultimate 64-bit NL

3D mark 05: 13321

3D Mark 06: 8065
Dragunov is offline   Reply With Quote
Old 10-25-07, 06:06 AM   #140
chunkey
#!/?*
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 662
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

Quote:
Originally Posted by [EOCF] Tim
Yea, they are in Germany, so I'd say it makes sense.
Hmm, actually it should be +02:00 (Since we have "summertime"/CEST/MESZ)
chunkey is offline   Reply With Quote

Old 10-25-07, 06:27 AM   #141
nekrosoft13
I'm Geralt
 
Join Date: Oct 2005
Location: Chicagoland, once a year in Poland
Posts: 24,366
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

so this thing will be out today?
__________________
Windows 8 the next big failure, right after Windows ME
nekrosoft13 is offline   Reply With Quote
Old 10-25-07, 06:30 AM   #142
hugos82
Registered User
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 51
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

does anyone who preordered the game at ea got the demo link so far ?
it was suppose to be EA preorder exclusive.
hugos82 is offline   Reply With Quote
Old 10-25-07, 06:41 AM   #143
Revs
Registered User
 
Join Date: May 2007
Location: UK
Posts: 6,365
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

So that means 8AM in the UK I think!
Revs is offline   Reply With Quote
Old 10-25-07, 06:50 AM   #144
[EOCF] Tim
Registered User
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 641
Default Re: 7 Days until the Crysis demo..

Quote:
Originally Posted by Revs
So that means 8AM in the UK I think!
Yep, that's right, nice and early!
[EOCF] Tim is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Crysis 3 preview News Gaming Headlines 0 06-16-12 07:20 AM
Seed If You Like It: Botanicula Demo News Gaming Headlines 0 06-15-12 10:30 AM
Gratuitous Tank Battles Demo Rolls Into View News Gaming Headlines 0 06-13-12 10:30 AM
Now Available - Crysis 2 Maximum Edition News Archived News Items 0 05-29-12 05:30 PM
UT2003 demo impressions Crake Gaming Central 241 09-28-02 07:37 AM

All times are GMT -5. The time now is 08:11 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 1998 - 2014, nV News.