Go Back   nV News Forums > Software Forums > Gaming Central > Console World

Newegg Daily Deals

Reply
 
Thread Tools
Old 06-15-10, 11:07 AM   #1
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default E3 thread

Since nobody gives a crap about the subforum, APPARENTLY...

New Zelda just announced... Miyamoto showing it off now. Not sure what I think right now. I was excited but these controls sound dumb so far. Will wait before I hate it.
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Old 06-15-10, 11:10 AM   #2
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: E3 thread

They took the stuff I hated about Twilight Princess and made it worse... I HATED the motion controls.
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Old 06-15-10, 11:14 AM   #3
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: E3 thread

Demo FAIL. Miyamoto can't aim with the terrible Wii remote, apparently.
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Old 06-15-10, 11:16 AM   #4
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: E3 thread

LOL... this demo is not going well. Miyamoto missing a million shots, and then now his camera is rotating constantly.
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Old 06-15-10, 11:22 AM   #5
Toss3
.<<o>>.
 
Toss3's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Finland
Posts: 4,763
Default Re: E3 thread

This turned into your own little mini-blog. Can't say I'm expecting anything great from nintendo; think they're gonna focus on the 3DS this year.
__________________
: :Asus Rampage II Gene : : Core i7 920 4011Mhz : : 6Gb 1600Mhz A-Data DDR3 : : Club3D Theatron Agrippa : : Intel 80GB SSD : : 2xSamsung F1 750Gb : : Sapphire 5850 @ 850/1225Mhz : :
: :Benq FP241W : : Optoma HD80 Projector + 92" Screen : : Genelec 8020B speakers : : Sony MDR-XB700 Headphones : : Razer Lycosa : : Razer Lachesis : :
Toss3 is offline   Reply With Quote
Old 06-15-10, 11:23 AM   #6
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: E3 thread

Yeah, but I will keep posting because who gives a crap. People can come back later and read my terrible thoughts that are awesome.

I don't expect too much from Nintendo either... but I always hope for a good surprise that will make me use my Wii again.

Now they are showing a Mario hockey game? Seriously... WTF Nintendo?
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Old 06-15-10, 11:23 AM   #7
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: E3 thread

Oh, not just hockey... it also has basketball and other garbage crap.
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Old 06-15-10, 11:27 AM   #8
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: E3 thread

OMG GAIS! Wii Party... aka Mario Party... only for some reason they didn't want to ***** out Mario :\.
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote

Old 06-15-10, 11:27 AM   #9
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: E3 thread

Lol... holy crap at that "applause" for Wii Party.
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Old 06-15-10, 11:32 AM   #10
NarcissistZero
Loving Everything Me
 
NarcissistZero's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Tampa, FL
Posts: 8,033
Send a message via AIM to NarcissistZero
Default Re: E3 thread

I just started watching so I missed Zelda dammit... have to go back and rewatch. Sounds too gimmicky though.

Wii Party looked like crap, but it will sell millions. Now they are talking about Goldeneye being the first FPS multiplayer game ever, which makes me chuckle.
__________________
I gots one of them high powered gaming computers with an EVGA GTX 480 video thingy and a Q9550 processing device and also one of them Windows 7 64 operating programs with 4GB of some Corsair 1033 DDR2 ram.

Steam, Xbox Live and PSN: StingingVelvet
NarcissistZero is offline   Reply With Quote
Old 06-15-10, 11:32 AM   #11
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: E3 thread

Goldeneye hitting the Wii... meh. It looks a lot better... but is it a remake or a new game entirely? wtf?
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Old 06-15-10, 11:33 AM   #12
Mr. Hunt
Rectal Gravy Connoisseur
 
Mr. Hunt's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Texas
Posts: 8,294
Default Re: E3 thread

Nevermind... the more they are showing the more I see from the original game. Definitely nice that they redid the graphics. Still won't buy it because I don't want to taint the memory of Goldeneye on my 64.
Mr. Hunt is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:39 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 1998 - 2014, nV News.